Kaip užsakyti prekę jūsų internetinėje parduotuvėje?
Produktų kategorijoje išsirinkus tinkamą prekę, dešinėje spaudžiate mygtuką "Į KREPŠELĮ". Tuomet jūs patenkate į langą, kuriame prekė būna sėkmingai pridėta į jūsų formuojamą krepšelį. Norėdami tęsti apsipirkimą, spaudžiate mygtuką "TĘSTI" arba norėdami pirkti pasirinktą prekę, spauskite mygtuką "Į KREPŠELĮ". Suformuotame krepšelyje, galite peržiūrėti informaciją apie savo prekę, jei pastebėjote, kad trūksta jų daugiau, galite pasirinkti "TĘSTI APSIPIRKIMĄ" arba, nusprendus, kad viskas tinka, dešinėje spausti mygtuką "MOKĖTI". Paspaudus pastarąjį mygtuką, jūs patenkate į asmeninės informacijos užpildymo lauką. Čia jūs turite galimybę pildyti savo duomenis kaip svečias (be registracijos), arba prisiregistruojant. Užpildžius reikalingus užsakymui duomenis, spaudžiate mygtuką "TĘSTI". Naujame lange matote užpildytą savo informaciją, patikrinate ar viskas teisingai užpildyta ir vėl spaudžiate mygtuką "TĘSTI". Patenkate į pristatymo būdo langą, kuriame turite pasirinkti, koks jums būtų patogiausias variantas pristatyti jūsų prekę. Atlikus šį pasirinkimą, spaudžiate mygtuką "TĘSTI", po kurio patenkate į apmokėjimo langą. Čia jūs turite pasirinkti patogiausią jums apmokėjimo už prekes būdą. Pasirinkus mokėjimo būdą, pažymite, kad sutinkate su "prekių pirkimo-pardavimo taisyklėmis" ir spaudžiate mygtuką "UŽSAKYMAS SU ĮSIPAREIGOJIMU SUMOKĖTI". Tuomet įvykdote visus su jūsų banku susijusius žingsnius pirkimui įvykti. Atlikus apmokėjimą už prekes, elektroniniu paštu jums bus atsiųstas priminimas užpildyti anketą, kuri reikalinga individualiam jūsų duomenų pritaikymui pagal pasirinktą prekę.
Kokiu būdu bus pritaikoma mano pateikta asmeninė informacija konkrečiai prekei?
Gavus jūsų anketos duomenis bei nuotraukas, kompiuterinių grafikos programų pagalba jūsų duomenys bus įvesti į pasirinktos prekės maketą. Prieš atliekant spaudos darbus, maketas bus išsiųstas elektroniniu paštu jūsų patikrai. Patvirtinus iš jūsų pusės, kad visa informacija pateikta teisingai ir tvarkingai, maketas leidžiamas į gamybą.
Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?
Jei kyla neaiškumų dėl prekės informacijos išsamumo, rašykite mums el. laišką adresu info@maketonas.lt ir mes jums atsakysime per 1-2 darbo dienas, arba kreipkitės į mums šiais kontaktais +370 610 45138; +370 648 57668
Per kiek laiko pristatote prekes?
Jei pirkėjo užsakymas įvykdytas sklandžiai, t.y. nuo pirkimo momento ir anketos duomenų tikslaus užpildymo, prekės paruošimas užsakovo patikrai trunka 3-5 darbo dienas. Klientui patvirtinus, kad viskas paruošta tinkamai, maketas siunčiamas į gamybą. Gamyba dažniausiai trunka taip pat apie 3-5 darbo dienas. Galiausiai vykdomas prekės siuntimas, kuris užtrunka 2-3 darbo dienas. Bendra prekės pristatymo trukmė kiekvienu atveju yra skirtinga ir tiesiogiai priklauso nuo kliento poreikių.
Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?
Taip, galima. Jums tereikia skliltyje Nr.2 "ADRESAI" spausti mygtuką „Keisti“ ir įvesti asmens, kuriam pageidaujate, jog būtų pristatyta prekė, duomenis.
Kada jūs pamatote mano užsakymą?
Mes jūsų užsakymą pamatome tuomet, kai jūs įvykdote prekės pirkimą, t.y. paspaudus mygtuką "UŽSAKYMAS SU ĮSIPAREIGOJIMU SUMOKĖTI".
Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?
Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. Elektroninė sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantinis talonas.
Kiek nuotraukų vienu metu galima įkelti?
Rekomenduojamas keliamų nuotraukų kiekis nuo 5 iki 15 vnt. Geram ir teisingam maketui parengti pageidautume iš jūsų gauti ryškias, geros kokybės nuotraukas.